З березня 2015 року Державноюказначейською службою України впроваджується система дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс «Клієнт казначейства – казначейство» (ПТК).

Зазначена система:

ü    Дозволяє забезпечити повний цикл обслуговування розпорядників бюджетних коштів всіх рівнів

ü    Дозволяє оптимізувати витрати на підтримку процесу обслуговування розпорядників бюджетних коштів всіх рівнів

ü    Прискорює обробку інформації, скорочує час на казначейське обслуговування бюджетів

ü    Покращує відмовостійкість інформаційного середовища Державної казначейської служби України

ü    Клієнти мають можливість в режимі реального часу відстежувати стан рахунків

ü    Досягається значний економічний ефект завдяки суттєвій економії часу, зменшенню витрат на розхідні матеріали для друку та транспортування

Функції системиз обслуговування розпорядників бюджетних коштів всіх рівнів:

•              отримання та передача документів щодо планових показників (витяги з розпису державного бюджету, розподіли показників зведених кошторисів та планів асигнувань і реєстри змін до них, помісячні розподіли міжбюджетних трансфертів за кодами бюджетів за відповідними місцевими бюджетами, кошториси та плани асигнувань тощо) ;

•              створення та підписання меморіальних документів;

•              завантаження інформації щодо бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань;

•              отримання та передача розподілів відкритих асигнувань;

•              створення, підписання та виконання платіжних документів;

•              інформування розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів щодо руху коштів на відповідних рахунках;

•              накладання та перевірка ЕЦП (з використанням системи криптографічного захисту інформації);

•              формування та надсилання повідомлень розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів про стан виконання ініційованих ними процесів.

Переваги для клієнтіву витратах на систему дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК порівняно з іншими on-line системами полягають у наступному:

•              Державна казначейська служба України надає послуги по генерації ключів електронного цифрового підпису безкоштовно;

•              використання клієнтами системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК не потребує абонплати, тобто безкоштовно;

•              первинне підключення клієнтів до системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК безкоштовне;

•              підтримка клієнтів щодо використання системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК безкоштовна.

Вимоги щодо використання захищених носіїв ключової інформації (НКІ) визначені Комплексною системою захисту інформації (КСЗІ) на систему дистанційного обслуговування.

Витрати на НКІ є разові та здійснюються за рахунок коштів клієнтів.

Окупність придбаних НКІ, навіть за умови невеликих кошторисних призначень бюджетних установ, становить шість місяців у зв’язку з економією витрат на відрядження, папір, витратні матеріали тощо.

Для підключення до системи необхідно заповнити Анкету та укласти Договір.

Контактні телефони для отримання інформації з питань підключення до системи дистанційного обслуговування клієнтів: 056-370-53-96.

 

Информация - Корисно знати

Наша адреса

49064, м. Дніпро,
проспект ім. Сергія Нігояна, 77

Приймальня:

(0562) 32- 32-68

(0562) 52- 02-35

(056) 726-86-81 (факс)

Сектор по роботі зі зверненнями громадян:

(056) 767-14-50

Черговий:

(0562) 52- 03-05

(056) 767 -26-17

E-mail: lensovet@ukr.net

 

Відвідуваність інтрернет - порталу


mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні69
mod_vvisit_counterВчора616
mod_vvisit_counterНа цьому тижні685
mod_vvisit_counterНа минулому тижні4449
mod_vvisit_counterВ цьому місяці12248
mod_vvisit_counterВ минулому місяці13006
mod_vvisit_counterВзагалі346348

Online (20 minutes ago): 8
Your IP: 54.224.247.42
,
Now is: 2018-10-23 02:38

Пошук