Центральна ДПІ Правобережного управління працює за новою адресою

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.

З метою створення сприятливих умов для обслуговування платників податків Центральна державна податкова інспекція Правобережного управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – Правобережне управління) з02 березня поточного року працює за новою адресою:

м. Дніпро, вул. Театральна, буд. 1 А, 1-й поверх.

З 02 березня 2020 року запрошуємо платників податків, які обслуговуються у ЦОПі Центральної ДПІ Правобережного управління та одержують адміністративні та інші послуги, скористатись його послугами за новою адресою:

м. Дніпро, вул. Театральна, буд. 1 А, 1-й поверх.

Акцизний податок: результати лютого

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.

Надходження акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів до загального фонду державного бюджету у лютому 2020 року становили 4,4 млрд гривень. Темп росту надходжень до минулого року склав 134,1 % (+1,1 млрд гривень).

Завдяки вжитим спільним заходам щодо детінізації ринку підакцизних товарів індикативні показники виконано у повному обсязі із спирту (142,2 %), лікеро-горілчаної продукції (113,3 %), пива (127,0 %), тютюнових виробів (100 %). Причому у лютому індикативний показник Мінфіну з податку з тютюнових виробів визначений з ростом до лютого минулого року у 1,7 раза більше.

У розрізі підакцизних товарів найбільший приріст щодо лютого 2019 року відбувся з тютюнових виробів (+71,3 %, або +1,4 млрд грн), лікеро-горілчаної продукції (+24,4 %, або +0,1 млрд грн), спирту (+61,5 %, або +0,004 млрд грн), пива (+11,0 %, або 0,03 млрд гривень).

«Вперше з моменту визначення Мінфіном індикативів у розрізі підакцизної продукції виконано план за всіма видами, крім електроенергії. Це стало можливим завдяки системним заходам з детінізації, розпочатим Урядом восени. Ми докладемо всіх зусиль, щоб в наступних місяцях цей тренд зберігся», – наголосив Голова ДПС Сергій Верланов.

Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням

https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/410624.html

Ліцензування обігу пального: результати лютого

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/410716.html повідомила, що протягом січня – лютого 2020 року Державною податковою службою проведено 472 перевірки мереж АЗС з виявлення порушень податкового законодавства та встановлення місць нелегальних заправок. По 58 об’єктах встановлено низку порушень та вже застосовано штрафних санкцій на суму 6,9 млн грн (0,5 млн грн у процесі застосування). Ще по 40 об’єктах зафіксовано демонтаж обладнання.

За перші два місяці цього року ДПС видано 10 131 ліцензію на провадження господарської діяльності в сфері обігу пального, в т. ч. 135 на оптову торгівлю, 681 на роздрібну торгівлю та 9 317 на зберігання. Якщо в січні було видано 1 700 ліцензій, то у лютому вже 8 431, тобто за цей період кількість виданих ліцензій зросла майже в 5 разів. При цьому припиняється діяльність суб’єктів господарювання, які порушують правила ведення діяльності в сфері обігу пального, – в лютому анульовано 351 ліцензію таких підприємств.

Така динаміка свідчить про ефективність боротьби з тіньовими ринками, яку ведуть податкова та правоохоронні органи під керівництвом Уряду та Прем’єр-міністра.

Державна податкова служба України вдячна платникам податків за почутий меседж щодо спільної взаємодії державного органу з платником в напрямі легалізації і прозорості ведення бізнесу на ринку обігу пального.

ДПС удосконалює електронний сервіс «Пошук акцизної марки»

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників на наступне.

Державна податкова служба продовжує вдосконалювати електронний сервіс «Пошук акцизної марки», який стартував у лютому 2020 року та доступний за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/mark.

За результатами пошуку у користувачів з’явилась можливість повідомити відповідний територіальний підрозділ ДПС щодо відсутності інформації про марку акцизного податку.

Відправити повідомлення можливо без реєстрації на вебпорталі ДПС з відкритої частини електронного кабінету платника або авторизувавшись у кабінеті платника за допомогою ЕЦП.

Всі отримані повідомлення будуть розглянуті з дотриманням вимог чинного законодавства та нормативних документів.

Інформація розміщена на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням

https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/410710.html

Платники Дніпропетровщини за січень – лютий перерахували до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску понад 10,3 мільярдів гривень

За січень – лютий 2020 року Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області забезпечено до бюджетів усіх рівнів (без урахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування) 7 млрд 669,6 млн грн, що на 428,3 млн грн перевищує показник відповідного періоду минулого року.

Так, до державного бюджету впродовж січня – лютого 2020 року надійшло 3 млрд 470,3 млн грн, що на 56,2 млн грн більше надходжень аналогічного періоду минулого року.

До місцевих бюджетів за відповідний період забезпечено 4 млрд 199,3 млн гривень. Це на 372,1 млн грн більше фактичних надходжень січня – лютого 2019 року.

За підсумками перших двох місяців поточного року єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування зібрано 2 млрд 652,5 млн грн, що перевищує минулорічні показники на 257,5 млн гривень.

Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області проведено лекцію для студентів вищого навчального закладу м. Дніпра

З метою знайомства дніпровської молоді зі шляхами професійного зростання, освітніми та кар’єрними можливостями в європейському просторі для студентів факультету обліку і фінансів Дніпровського державного аграрно-економічного університету у рамках проведення «Дні кар’єри» проведено лекцію на тему «Перспективи працевлаштування: чим ми цікаві».

Представники Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) ознайомили студентів із структурою та основними напрямками ГУ ДПС. Наголошено, що основні завдання податкової служби направлені на добровільну сплату податків та зборів громадянами та суб’єктами господарювання.

Під час лекції зазначено, чим саме приваблює робота в Державній податковій службі Дніпропетровської області, зокрема:

- престиж статусу державного службовця – податківця;

- участь у реалізації важливих державних завдань і функцій, реалізація бажання принести користь суспільству і людям;

- цікава та різноманітна робота в команді однодумців;

- соціальні гарантії (право на всі види відпусток, у т.ч. на період навчання, складання іспитів, написання дипломної роботи та інше, державне пенсійне забезпечення, «біла» заробітна плата).

Проінформовано молодь про умови працевлаштування випускників вищих навчальних закладів в органах державної податкової служби.

Також ознайомлено студентів про переваги сервісного обслуговування платників податків – роботу електронного сервісу Державної податкової служби України «Електронний кабінет», який забезпечує електронну форму взаємодії платників податків та державних органів з контролюючими органами, надання/отримання користувачам/користувачами документів, інформації та послуг. Він надає платнику податків можливість реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування у режимі online, суттєво зменшити витрати платників на адміністрування податків і зробити інформацію щодо кожного платника податків доступною та прозорою.

Цікавим також на лекції був перегляд відеороликів, де молоді та амбітні фахівці ГУ ДПС закликають долучитися до команди податківців та запрошують студентів – майбутніх спеціалістів по закінченню навчання поповнити ряди податкової служби області.

Студенти цього ВУЗу виявили неабияку зацікавленість до запрошення Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області проявити свої можливості у службовому та професійному зростанні, впровадженні новітніх ідей та прийнятті активної участі у побудові майбутнього нашої держави.

Податковий календар на 10 березня 2020 року

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що

вівторок, 10 березня 2020 року, останній день сплати:

- податку на прибуток підприємств за 2019 рік;

- частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями за результатами фінансово-господарської діяльності за        2019 рік;

останній день подання:

- звіту про обсяги виробництва та реалізації спирту за лютий 2020 року за формою № 1-РС;

- звіту про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв за лютий 2020 року за формою № 2-РС;

- звіту про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів за лютий 2020 року за формою № 3-РС;

- звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі за лютий 2020 року за формою звіту № 1-ОА;

- звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі за лютий 2020 року за формою № 1-ОТ.

Процедури реєстрації/перереєстрації програмного РРО/РРО/КОРО:

нові документи в «Єдиному вікні подання електронної звітності»

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що 03.03.2020 вийшло доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.28.7.0. Даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 28.12.2019 по 03.03.2020 включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.28, при цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними.

Перелік змін та доповнень:

Нові версії документів:

З метою забезпечення вимог в частині запровадження електронного документообігу при виконанні процедури реєстрації/перереєстрації програмного РРО/РРО/КОРО між суб’єктами господарювання – власниками програмного РРО/РРО, центрами сервісного обслуговування та контролюючими органами додано нові форми:

F/J 1316601– Заява про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій – форма № 1-ПРРО;

F/J 1316701– Повідомлення про виявлення несправностей програмного реєстратора розрахункових операцій – форма № 2-ПРРО;

F/J 1316801– Повідомлення про відкриття зміни програмним реєстратором розрахункових операцій – форма № 3-ПРРО;

F/J 1316901 – Повідомлення про проведення розрахункових операцій у період відсутності зв’язку між програмним реєстратором розрахункових операцій та фіскальним сервером – форма № 4-ПРРО.

Для інформування платників податків про результати розгляду документів згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» додано форму:

F/J 1402201– Повідомлення.

У відповідності до форм, які опубліковано на сайті Державної служби статистики України (далі – Держстат), додано нові версії документів:

S1001013– Звіт підприємства з іноземними інвестиціями № 10-зез (квартальна) (наказ Держстату від 13.06.2019 № 206);

S1616008– Звіт про перевезення автомобільним транспортом вантажів за видами вантажів та пасажирів за видами сполучення № 31-авто (квартальна) (наказ Держстату від 14.06.2019 № 214);

S1803108– Звіт про перевезення вантажів і пасажирів водним транспортом № 31-вод (квартальна) (наказ Держстату від 14.06.2019 № 212);

S2601003– Звіт про обсяги реалізованих послуг № 1-послуги (квартальна) (наказ Держстату від 13.06.2019 № 208).

Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням

https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

До уваги платників ПДВ!

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Порядок № 1165).

Відповідно до п. 12 Порядку № 1165 платник ПДВ має право подати до ДПС таблицю даних платника податку на додану вартість (далі – Таблиця) за встановленою формою (додаток 5).

У Таблиці зазначаються:

► види економічної діяльності відповідно до КВЕД;

► коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником ПДВ, ввозяться на митну територію України;

► коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (далі – ДКПП), що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником ПДВ, ввозяться на митну територію України (п. 13 Порядку № 1165).

Таблиця подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника ПДВ (п. 14 Порядку № 1165).

Згідно з підпунктами 15 та 16 Порядку № 1165 Таблиця з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня, яка приймає рішення про врахування або неврахування Таблиці.

Відповідно до п. 4 Порядку № 1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування (далі – ПН/РК) визначено, що ПН/РК відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 Порядку № 1165, зокрема, якщо у ПН/РК відображена операція з товаром за кодом згідно з УКТЗЕД та/або послугою за кодом згідно з ДКПП, які зазначені у Таблиці, врахованій контролюючим органом, реєстрація таких ПН/РК не зупиняється в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН).

Отже, Таблиця – це інформація про специфіку діяльності платника ПДВ, подання якої є правом платника незалежно від факту зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН.

Подавати Таблицю з кожною квитанцією про зупинення реєстрації в ЄРПН ПН/РК, платнику податків не потрібно.

Продаж алкогольних напоїв на розлив: коли є відповідальність?

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що продаж алкогольних напоїв на розлив для споживання на місці дозволяється тільки суб’єктам господарювання (у тому числі іноземним суб’єктам господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) громадського харчування та спеціалізованим відділам, що мають статус суб’єктів господарювання громадського харчування, суб’єктів господарювання з універсальним асортиментом товарів.

Норми встановлені ст. 153 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 481).

Згідно з ст. 17 Закону № 481 до суб’єктів господарювання (у тому числі іноземних суб’єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі порушення вимог ст. 153 Закону № 481 – 6 800 гривень.

 

 

Информация - Корисно знати

Наша адреса

49064, м. Дніпро,
проспект ім. Сергія Нігояна, 77

Приймальня:

(056) 720-99-20 

(056) 720-99-91

Сектор по роботі зі зверненнями громадян:

(056) 767-14-50

Черговий:

(0562) 52- 03-05

(056) 767 -26-17

E-mail: lensovet@ukr.net

 

Відвідуваність інтрернет - порталу


mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні107
mod_vvisit_counterВчора662
mod_vvisit_counterНа цьому тижні107
mod_vvisit_counterНа минулому тижні6958
mod_vvisit_counterВ цьому місяці107
mod_vvisit_counterВ минулому місяці35544
mod_vvisit_counterВзагалі1022033

Online (20 minutes ago): 11
Your IP: 3.237.254.197
,
Now is: 2020-11-01 02:26