ДПС оновила план-графік проведення документальних перевірок на 2020 рік

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/413491.html повідомила наступне.

ДПС України здійснила коригування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на 2020 рік відповідно до Закону України від 17 березня 2020 року № 533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» (далі – Закон № 533-IX).

План-графік відкориговано в частині перенесення термінів проведення документальних планових перевірок платників податків – юридичних осіб, документальних планових перевірок фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб з питань правильності обчислення, повноти і своєчасності сплати податку на доходи фізичних осіб, військового збору та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, які мали розпочатися у періоді з 18 березня по  31 травня 2020 року та на день набрання чинності Закону не були розпочаті.

Так, на періоди червень – грудень 2020 року перенесено перевірки 961 СГ, по фізичних особах – підприємцях перенесено 993 перевірки.

Крім того, відповідно до вимог Закону № 533-IX відкориговано розділ IV плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на 2020 рік (документальні планові перевірки платників податків – юридичних осіб з питань правильності обчислення, повноти і своєчасності сплати податку на доходи фізичних осіб, військового збору та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування). Так, на червень – грудень 2020 року перенесено перевірки 79 таких платників.

Оновлений план-графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2020 рік оприлюднено на офіційному вебпорталі ДПС                  27 березня 2020 року за посиланням https://www.tax.gov.ua/diyalnist-/plani-ta-zviti-roboti-/402509.html

Нагадуємо, що Законом № 533-IX запроваджено мораторій на проведення документальних і фактичних перевірок платників податків з 18 березня по 31 травня 2020 року.

Результати роботи ДПС у сфері детінізації обігу спирту

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.

Нарада з питань розвитку спиртової галузі під головуванням Президента України Володимира Зеленського, яка відбулася 01 листопада 2019 року в Тернополі, поклала початок системній боротьбі держави із тіньовим ринком спирту. Над вирішенням цього завдання Державна податкова служба активно працює спільно з правоохоронними органами та місцевою владою.

За приблизними оцінками, в «тіні» тоді знаходилось близько 50 відсотків виробництва етилового спирту в Україні. Для підвищення ефективності боротьби із виробництвом та розповсюдженням контрафактної продукції у грудні 2019 року в структурі ДПС був створений окремий Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів. І вже з першого місяця роботи цей підрозділ довів свою ефективність.

З початку 2020 року Департаментом контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Державної податкової служби України було проведено повну заміну своїх представників на акцизних складах виробників спирту та біоетанолу та встановлено відеокамери. Для упередження виробництва необлікованого спирту етилового на спиртових заводах різних областей України були також проведені раптові перевірки стану збереження пломб на комунікаціях брагоректифікаційних установок та інвентаризації спирту. Детінізації галузі сприяло впровадження системи електронного адміністрування спирту, а також щодобовий моніторинг показників витратомірів-лічильників обсягів виробленого спирту. Також було запроваджено практику спільного контролю разом з податковою міліцією та представниками від ДП «Укрспирт».

Свідченням ефективності цих заходів є тенденція до стабільного зростання надходжень від ДП «Укрспирт» до зведеного бюджету. Якщо в грудні 2019 року цей показник становив 37,7 млн грн, в січні 2020 року – 41,2 млн грн, в лютому – 43,3 млн грн, а за перші 25 днів березня – вже 127,8 млн гривень. Для порівняння, за 10 місяців 2019 року, які передували нараді під головуванням Президента, ДП «Укрспирт» було сплачено до зведеного бюджету лише 281,8 млн гривень.

Іншим результатом системної роботи з детінізації спиртової галузі стало зростання темпів надходження акцизного податку з виробленого в Україні спирту та значне перевиконання індикативів у лютому та, особливо, в березні.

Станом на 27.03.2020 індикативні показники з акцизного податку зі спирту за І квартал вже перевиконані у 2,4 раза (+40,6 млн гривень). Зокрема надходження до загального фонду державного бюджету становили: у січні – 12,9 млн грн (виконання індикативу – 103,8%), у лютому – 11,6 млн грн, (виконання – 142,2%), у березні (станом на 27.03.2020) – 44,4 млн грн, що у 5,7 раза більше від запланованого показника.

«Державна податкова служба разом з Національною поліцією, податковою міліцією та іншими правоохоронними органами за лічені місяці продемонстрували, що виведення спиртової галузі з тіні не тільки можливе, але й неминуче. Сьогодні, коли галузь реагує на підвищення попиту на антисептики збільшенням обсягів виробництва, завчасно проведені безпрецедентні заходи по боротьбі з нелегальним виробництвом та обігом спирту принесуть додаткові десятки мільйонів гривень до бюджету», – наголосив Голова ДПС Сергій Верланов.

Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням

https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/413496.html

Про скасування кваліфікованого сертифіката ключа за електронним запитом

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що скасування кваліфікованого сертифіката ключа є достроковим припиненням його чинності. Скасовані сертифікати ключів поновленню не підлягають!

Часом скасування кваліфікованого сертифіката вважається час зміни його статусу в реєстрі сертифікатів Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС.

Нагадуємо, що клієнт зобов’язаний невідкладно звернутися до Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС за скасуванням кваліфікованого сертифіката у разі:

► компрометації особистого ключа користувача (факт або обґрунтована підозра того, що особистий ключ став відомий іншим особам, втрата можливості подальшого використання особистого ключа із будь-яких обставин, зокрема, втрата або пошкодження носія ключової інформації тощо);

► зміни відомостей, зазначених у кваліфікованому сертифікаті;

► виявлення помилок у реквізитах кваліфікованого сертифіката тощо.

Скасування кваліфікованого сертифіката за електронним запитом не потребує оформлення паперових документів та відвідування відокремленого пункту реєстрації Кваліфікованого надавача ІДД ДПС.

Зазначена процедура здійснюється цілодобово за допомогою кваліфікованого засобу електронного підпису чи печатки «ІІТ Користувач ЦСК-1» та особистого ключа користувача.

Процедуру cкасування власного кваліфікованого сертифіката за електронним запитом наведено у п.п. 5.11. п. 5 Настанови користувача «ІІТ Користувач ЦСК-1» та у «Відеоінструкції по скасуванню кваліфікованих сертифікатів за електронним запитом».

Інформування користувача про скасування здійснюються в режимі реального часу.

Підвищено доступність лікарських засобів,

медичних виробів та допоміжних засобів

Головне управління ДПС у Дніпропетровській областіповідомляє, що Законом України від 17 березня 2020 року № 532-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо підвищення доступності лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, які закуповуються за кошти державного бюджету, та створення умов для закупівель у сфері охорони здоров’я за кошти державного бюджету» (далі – Закон № 532) внесено зміни, зокрема до      ст. 165 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Так, п. 165.1 ст. 165 ПКУ доповнено новими підпунктами 165.1.60 і 165.1.61, відповідно до яких до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб не включаються такі доходи:

► вартість безоплатно наданих (переданих) структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій та/або суб’єктами господарювання, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, а також послуг у системі охорони здоров’я на користь кінцевого споживача (пацієнта), у тому числі з метою надання необхідних медичних послуг та лікарських засобів, що передбачені програмою медичних гарантій (п.п. 165.1.60 п. 165.1 ст. 165 ПКУ);

► вартість безоплатно наданих (переданих) особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, на користь суб’єктів господарювання, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, за умови якщо:

1) такі товари на день укладення договору про їх закупівлю були включені до Переліку лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються за кошти державного бюджету для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, затвердженого Кабінетом Міністрів України, та

2) такі товари були придбані особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, за рахунок коштів державного бюджету, передбачених для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я або за кошти грантів (субгрантів) для виконання програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні відповідно до закону (п.п. 165.1.61 п. 165.1 ст. 165 ПКУ).

Норми наберуть чинності 01.04.2020.

Про право на формування правонаступником податкового кредиту

у разі реорганізації платника ПДВ

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома, що сума від’ємного значення ПДВ, що підлягає включенню до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду платника ПДВ, який реорганізується шляхом:

● приєднання, злиття, перетворення, –підлягає перенесенню до складу податкового кредиту правонаступника у наступному періоді після підписання передавального акта відповідно до законодавства;

● поділу, виділення, –підлягає перенесенню до складу податкового кредиту правонаступника пропорційно до отриманої частки майна згідно з розподільчим балансом у наступному періоді після підписання розподільчого балансу відповідно до законодавства.

Таке перенесення здійснюється в разі, якщо сума від’ємного значення, що підлягає включенню до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду платника ПДВ, що реорганізується, підтверджена документальною перевіркою контролюючого органу.

Норми встановлені п. 198.7 ст. 198 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Отже, перенесення суми від’ємного значення ПДВ, що підлягає включенню до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду платника ПДВ, який реорганізується, до складу податкового кредиту правонаступника здійснюється у періоді, що настає після підписання передавального акта відповідно до законодавства, в якому підтверджено таке від’ємне значення документальною перевіркою.

До початку планової документальної перевірки

платник податків може подати уточнюючу звітність

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що платник податків під час проведення документальних планових та позапланових перевірок не має права подавати уточнюючі розрахунки до поданих ним раніше податкових декларацій за будь-який звітний (податковий) період з відповідного податку і збору, який перевіряється контролюючим органом.

Це правило не поширюється на випадки, встановлені ст. 177 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Норми визначені 50.2 ст. 50 ПКУ.

Згідно з п. 77.4 ст. 77 ПКУ про проведення документальної планової перевірки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом.

Право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки вручено під розписку або надіслано рекомендованим листом з повідомленням про вручення копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки.

Отже, платник податку може подати уточнюючі розрахунки до поданих ним раніше податкових декларацій за будь-який звітний (податковий) період з відповідного податку і збору до дати початку проведення перевірки, яка вказана в копії наказу про проведення документальної планової перевірки та письмовому повідомленні про проведення перевірки.

Слід зазначити, що відповідно до п. 522 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ встановлено мораторій на проведення документальних та фактичних перевірок на період з 18 березня по 31 травня 2020 року, крім документальних позапланових перевірок з підстав, визначених підпунктом 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 ПКУ.

Інформація про перенесення документальних планових перевірок, які відповідно до плану-графіку проведення планових документальних перевірок мали розпочатися у період з 18 березня по 31 травня 2020 року та на день набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» не були розпочаті, включається до оновленого плану-графіку, який оприлюднюється на офіційному вебсайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, до 30 березня 2020 року.

Документальні та фактичні перевірки, що були розпочаті до 18 березня 2020 року та не були завершеними, тимчасово зупиняються на період до 31 травня 2020 року. Таке зупинення перериває термін проведення перевірки та не потребує прийняття будь-яких додаткових рішень контролюючим органом.

Крім того, на період з 18 березня по 31 травня 2020 року зупиняється перебіг строків давності, передбачених ст. 102 ПКУ.

 

Информация - Корисно знати

Наша адреса

49064, м. Дніпро,
проспект ім. Сергія Нігояна, 77

Приймальня:

(056) 720-99-20 

(056) 720-99-91

Сектор по роботі зі зверненнями громадян:

(056) 767-14-50

Черговий:

(0562) 52- 03-05

(056) 767 -26-17

E-mail: lensovet@ukr.net

 

Відвідуваність інтрернет - порталу


mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні783
mod_vvisit_counterВчора831
mod_vvisit_counterНа цьому тижні4804
mod_vvisit_counterНа минулому тижні9213
mod_vvisit_counterВ цьому місяці36421
mod_vvisit_counterВ минулому місяці39696
mod_vvisit_counterВзагалі1021162

Online (20 minutes ago): 11
Your IP: 18.210.11.249
,
Now is: 2020-10-30 20:47